O mně

Vítám Vás na svém blogu, který jsem se rozhodla založit pro Vás všechny, kteří rádi na tvořivé stránky zabloudíte a zvlášť pro ty, kteří o sobě v oblasti tvoření pochybují.....Nejsem ani malířka, švadlena, či spisovatelka, ani nic podobného a většinu života jsem o sobě tvrdila, že v oblasti kreativity jsem nepoužitelná. Přesto ve mně někde v koutečku " vyklíčilo semínko ", které se dralo na povrch neuvěřitelnou silou a já si přesně pamatuji ten okamžik, kdy to začalo....jednoho dne jsem si řekla, že pro svého ročního syna ušiji bundičku....sedla jsem si ke stroji a ušila ji. A přesně tohle jsem já...něco chci, sednu a zkusím to. Někdy s lepším, někdy s horším výsledkem, ale s velkým odhodláním a nakonec s pocitem dokonalého uspokojení...
Vítám Vás tady jako KARASKA...zlatá rybka plující k těm, které tvoření a třeba i psaní naplňuje štěstím....

pondělí 24. listopadu 2014

Včera neděle byla....včera byl hezký čas

Splněno...
Vše, co jsem potřebovala nutně dodělat, jsem zvládla.
Ono se řekne..udělat košíčky, ale právě ty přípravné práce, jsou časově nejnáročnější...

takhle to začíná..



a pak už jenom člověk sedí, ruličkuje a nadává na bolest zad...



 následuje výroba formy, podle které se plete a drží tvar košíku...a samotné pletení..



barvení a lakování...... zapojila se i vnučka Karolínka :-)


a takhle to končí...







3 komentáře:

  1. Páni! A tohle je z novin?? Perfektní!! Krásné! Jste ohromně šikovná. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuji za pochvalu :-)
      Ano, všechny košíky jsou pletené z novinového papíru.

      Vymazat